Β Ι Ο Γ Ρ Α Φ Ι Κ Ο

Β Α Λ Μ Α Σ    Θ Ε Ο Φ Α Ν Η Σ


Προσωπικές πληροφορίες:
  • ΟΙΚ. ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: ΄Εγγαμος με 2 παιδιά
  • ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ: Ελληνική
  • ΗΛΙΚΙΑ: 41
  • ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ:Βασιλική Ναυπακτίας
  • ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ: 20
  • ΤΑΧ. Δ/ΣΗ : Πανεπιστημίου 166- 26443 Πάτρα
  • ΤΗΛ. : 0610 420028
Εμπειρία:
  • Eκπαιδευτικός σε σχολεία Π.Ε. στο εσωτερικό & εξωτερικό. 
  • Προϊστάμενος σε 1/θ & 2/θ σχολεία.
  • Υπεύθυνος δάσκαλος του εργαστηρίου πληροφορικής του 59ου Δημ. χ. Σχ. Πατρών.
  • Παρουσίαση έρευνας που είχα πραγματοποιήσει για την διπλωματική μου εργασία στο Διδασκαλείο του Π.Τ.Δ.Ε Πατρών, στο πλαίσιο του μαθήματος: “Εκπαιδευτικές Μεθοδολογίες: Μοντέλα Διδακτικής Παρέμβασης” που διδάσκεται στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Πατρών. 
  • Υπεύθυνος Γραμματείας του Τομέα της Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής του Π.Τ.Ν Παν/μίου Πατρών.

 
Εργασία:
  • 1981 - 1988: Δάσκαλος σε σχολεία του Εσωτερικού 
  • 1985- 1988: Προϊστάμενος 2/θ σχολείου
  • 1988 - 1993: Απόσπαση στο εξωτερικό ( Γερμανία )
  • 1993 - 1994: Απόσπαση στο Π.Τ.Ν του Παν/μίου Πατρών
  • 1994 – 1997: Δάσκαλος σε σχολεία του Εσωτερικού
  • 1997 - 1998 : Απόσπαση στο Π.Τ.Ν του Παν/μίου Πατρών
  • 1998-2002 : 59ο Δημ. Σχ. Πατρών- Οργανική θέση

 
Επαγγελματική κατάρτιση & επιμόρφωση:
Σπουδές:
  • 1978 - 1980: Πτυχίο Παιδ. Ακαδημίας Λαμίας.
  • 1999 - 2001: Διδασκαλείο του Π.Τ.Δ.Ε Πανεπιστημίου Πατρών με κατεύθυνση Οργάνωση- Διοίκηση και Σχεδιασμός της Εκπ/σης- Δίπλωμα.


 


Σεμινάρια Παρακολούθησης στο εσωτερικό:
1.Πληροφορική (MS- DOS 6.0,WORD,EXCEL4.0)

Π.Τ.Ν Παν/μίου Πατρών. Πάτρα, 15/02/1995

.

2. Διδακτική της γλώσσας. Π.Ε.Κ Πατρών 

Πάτρα, Οκτώβριος- Νοέμβριος 1995.

3 .Η σχολική επίδοση και η διαδικασία της Κοινωνικής διαλογής. Ο ρόλος του σχολείου και του εκπαιδευτικού.

Π.Ε.Κ. Πατρών. Πάτρα,12/02/-18/03/1996.

4.Ευρωπαίκή Διάσταση και Ευρωπαϊκά Προγράμματα για εκπ/κούς. Π.Ε.Κ. Πατρών. Πάτρα,14/05- 18/06/1997. 

5.Σεμινάριο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στην κοινωνική Ψυχιατρική. Ιατρική Σχολή του Παν/μίου Ιωαννίνων. Άμφισσα, 28/01- 01/02/1998

6.Έννοιες Αστρονομίας. Επιστημονικές Θεωρήσεις. Ιστορικές- διδακτικές προσεγγίσεις. Π.Ε.Κ. Πατρών

Πάτρα, 10/02- 22/03/1999.

7.Kειμενοκεντρική προσέγγιση του γραπτού λόγου:Από τη θεωρία στη διδακτική πράξη. Σχολικοί Σύμβουλοι 3ης και 6ης Περιφερειών Δ.Ε. νομούΑχαΐας.Πάτρα,7/09/1999. 

8.Συνάντηση τεχνικής ενημέρωσης, για τα ευρωπαϊκά προγράμματα Σωκράτης- Τομέας Εκπ/σης. ΥΠΕΠΘ- ΙΚΥ.Πάτρα, 31/05/1996.

9.Η Ελληνική ως δεύτερη ή Ξένη γλώσσα:Μια Διαπολιτισμική Προσέγγιση. Π.Τ.Δ.Ε Παν/μίου Πατρών. Πάτρα,12-14/06/1998.

10.Ευρωπαίκά προγράμματα Σωκράτης-Comenius.Δ/νσεις Α/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης Αχαΐας.Πάτρα,07/09/1998.

11.Ελληνική εκπαιδευτική και παιδαγωγική έρευνα.

Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος.Ναύπακτος,13-15/11/1998.

12.Γραμματισμός στα Βαλκάνια:Παρούσα κατάσταση και προοπτικές για το μέλλον. Ελληνική Εταιρεία Γλώσσας & Γραμματισμού. Πάτρα, 26-28/11/1999.

13. Εκπαίδευση Στελεχών & Εκπαιδευτών Ενηλίκων.

Π.Τ.Δ.Ε Παν/μίου Πατρών. Πάτρα 22 &23 /01/00.

14.Θεατρική Παιδεία και Σχολείο.

2ο Γραφείο Π.Ε. Α΄ Αθηνών- 5η & 16η Περιφέρειες Σχολικών Συμβούλων Αθηνών.Αθήνα,14-15/04/2000.

15.Αξιολόγηση Εκπ/κών Προγραμμάτων και Σχολείου.

Π.Τ.Ν. Παν/μίου Πατρών. Πάτρα, 19-21/05/2000.

16.Εισαγωγή στην εφαρμοσμένη στατιστική με τη χρήση του Προγράμματος SPSS. Πανεπιστήμιο Πατρών. Πάτρα,18/05/00.

17. Ο γραπτός λόγος στην Εκπαίδευση.

Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης Φωκίδας-Γραφείο Σχολικών Συμβούλων.Άμφισσα,25/05/2000.

18.1ο Διεθνές Συνέδριο Ιστορίας της Εκπ/σης.

Π.Τ.Δ.Ε Παν/μίου Πατρών. Πάτρα,28-30/09/2000.

19.Ο Έλληνας δάσκαλος του μέλλοντος και τα Πανεπιστημιακά Προγράμματα μόρφωσης και κατάρτισής του. Π.Τ.Δ.Ε Παν/μίου Πατρών. Πάτρα,24-25/11/2000.

21.Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα.

Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος. Αθήνα, 2-4/11/2000.

22. Οργάνωση σχολικής Μονάδας και διδακτική πράξη.

Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης Φωκίδας .Πολύδροσο, 28/05/2001 

23.Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Σωκράτης Comenius Δράση 1. Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης. Αχαΐας.Πάτρα,28/09/2001. 

24.Οι Νέες Τεχνολογίες στο Δημοτικό Σχολείο.
Σχολικοί Σύμβουλοι Δ.Ε. Αχαΐας.Πάτρα,26/01/2002. 


Σεμινάρια παρακολούθησης στο εξωτερικό:
 
1.Μutterspraclicher Unterricht f?r griechische kinder.

Institut f?r Lehrerfortbildung Essen-Werden.

Essen-Werden,26- 28/11/1988.

2.Selbstbestimmte Lebensf?hrung f?r behinderte Menschen-Modelleguter Praxis in Europa. Internationaler Arbeitskreis Sonneberg.

St.Andreasberg/Braunschweig,27/09-03/10/1998


Δημοσιεύσεις
 
Βαλμάς Θεοφάνης, Κορδιστού Μέλπω(1999) Θέματα 

Ειδικής Αγωγής Αυτόνομη διαβίωση των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες:Η ευρωπαϊκή διάσταση., τ. 6. σελ. 49 –57.


 
 
Ανακοίνωση σε συνέδριο δημοσιευμένη στα πρακτικά του: Πομώνης, Μ., Μπαγάκης, Γ., Βαλμάς, Θ. (2002). Έρευνα δράσης με στόχο την καλύτερη ένταξη ενός μαθητή στην τάξη. Στο Μπαγάκης, Γ. (επιμ.) Ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής. Αθήνα: Μεταίχμιο σσ. 313-324.

Πρόκειται για εισήγηση που έγινε στο συνέδριο με διεθνή συμμετοχή και θέμαΟ εκπαιδευτικός ως ερευνητής” που οργανώθηκε 5-7 Μαϊου 2001 από τη Μονάδα Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών.

Η ίδια εισήγηση έγινε σε ημερίδα με διεθνή συμμετοχή με θέμα “Από τη βάση προς την κορυφή εκπαιδευτικές αλλαγές και καινοτομίες”. Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών,Μονάδα Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπ/σης του Π.Τ.Ν. Παν/μίου Πατρών.Αθήνα, 12/05/2001.

 
Ερευνητικό έργο:
1.Διακογιώργη Κ., Βαλμάς Θ., Μπαρής, Θ.,

Διερεύνηση των μεταγλωσσικών ικανοτήτων των παιδιών:διαγλωσσική έρευνα. Έρευνα στα πλαίσια του ερευνητικού προγράμματος “Καραθεοδωρή”, από την επιτροπή ερευνών του Παν/μίου Πατρών, διάρκειας τριών ετών.(έναρξη 2000).

2.Μπαγάκης, Γ., Βαλμάς, Φ., Πομώνης, Μ., Διδάχου, Ε. Λουμάκου, Μ. Η ομαλή μετάβαση των παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό. Έρευνα που γίνεται στο πλαίσιο της ΕΑΔΑΠ “Εταιρεία για την Ανάπτυξη και τη Δημιουργική Απασχόληση του Παιδιού” και χρηματοδοτείται από το Διεθνές Φιλανθρωπικό Ίδρυμα Van Leer (τριετούς διάρκειας με έναρξη τον Ιανουάριο του 2002).


 


 
 
Ξένες Γλώσσες: Γερμανικά (τίτλος Mittelstufe)

 
 
Οργανωτική  επιτροπή 
συνεδρίων 
Μέλος της οργανωτικής επιτροπής των παρακάτω συνεδρίων:

 
 

  1. Μέλος της οργανωτικής επιτροπής του Α΄ΣυμποσίουΑρχαιολογίας, Λαογραφίας και Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Χάλκειας Ν. Αιτωλοακαρνανίας .Κάτω Βασιλική 23 -25/06/1995.
  2. Αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σχολείου, που οργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Πατρών, 19-21 Μαΐου 2000.
  3. Ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής”,που οργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Πατρών, 4-6 Μαΐου 2001.
Εκπαιδευτικές 
καινοτομίες                    
1.Υλοποίηση δύο προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Αγωγής στο 59ο Δημ.Σχ. Πατρών, κατά τα σχ. έτη 1996 –97.& 1998-1999

2.Υλοποίηση Ευρωπαϊκού Προγράμματος Σωκράτης-Comenius με θέμα:Φιλία μέσα από την Εκπαίδευση. σχ. έτος 1998 –99 στο 59ο Δημ..Σχ.Πατρών.
 


 
 
Δραστηριότητες
βελτίωσης 
της λειτουργίας 
του σχολείου                  
1 Συμμετοχή στις αθλητικές εκδηλώσεις του ΣΕΓΑΣ Δυτικής Στερεάς Ελλάδας. Μεσολόγγι1987 .

2. Διοργάνωση πολιτιστικών εκδηλώσεων του 59ου Δημ. Σχ. Πατρών, με Θέμα: Ο ποταμός Μείλιχος .Ιστορική αναδρομή, αναχώματα, συνεντεύξεις, περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Πάτρα, 12/06/1997.


 
Κοινωνική δράση Πρόεδρος του Πολιτιστικού και Μορφωτικού Συλλόγου Βασιλικής Δήμου Χάλκειας, Ν.Αιτωλοακαρνανίας , περιόδου 1983 -1993
Συστατικές επιστολές 1. Μπαγάκης Γιώργος, επίκουρος καθηγητής, υπεύθυνος της Μονάδας Μεθοδολογίας και Προγραμμάτων Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Πατρών.

2.Hans Knopff, επιστημονικός σύμβουλος της εικαστικής αγωγής για την Α΄/θμια και Β΄/θμια εκπαίδευση στην Εργαστηριακή Σχολή του Πανεπιστημίου Bielefeld (Γερμανία).

Αρχική σελίδα